Bine ati venit pe pagina Spitalului Dr. Irimia!

Program: : Luni - Duminica - 08:00 - 20:00
  Contact: : +40 737 44 55 66 / +40 348 44 55 66

Chestionar spital

CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACTIEI PACIENTILOR

Stimata/Stimat asigurat,

In vederea aprecierii ingrijirilor medicale pe care le-ati primit in Spitalul DR. IRIMIA Pitesti si a cresterii calitatii acestora, va rugam sa aveti amabilitatea de a raspunde intrebarilor din chestionarul de mai jos.

Raspundeti la intrebari bifand varianta care descrie cel mai bine situatia dvs.

Nu trebuie sa va oferiti numele, acest chestionar este anonim si informatiile transmise de dumneavoastra sunt confidentiale pentru noi.

Raspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!

 

1. Selectati sexul dvs.: barbatfemeie
2. Selectati varsta dvs.:
3. Selectati sectia in care ati fost internat:

4. In ce masura v-au fost comunicate si ati inteles drepturile si obligatiile dumneavoastra ca pacient:
a) nesatisfacatorb) binec) foarte bine

5. La internare ati fost insotit pe sectie de:
a) personal sanitarb) apartinatori (membri de familie, prieteni, vecini)c) ati mers singur

6. Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii:
6.1 cazare si lenjerie:
a) nesatisfacatorb) binec) foarte bine
6.2 curatenie:
a) nesatisfacatorb) binec) foarte bine
6.3 alimentatie:
a) nesatisfacatorb) binec) foarte bine
6.4 atitudinea personalului de la Biroul internari:
a) nesatisfacatorb) binec) foarte bine
6.5 timpul acordat de medicul curant pentru consultatia dumneavoastra:
a) nesatisfacatorb) binec) foarte bine
6.6 amabilitatea si disponibilitatea personalului medical, calitatea ingrijirilor medicale acordate de:
6.6.1 medicul curant:
a) nesatisfacatorb) binec) foarte bine
6.6.2 asistentele medicale:
a) nesatisfacatorb) binec) foarte bine
6.6.3 infirmiere:
a) nesatisfacatorb) binec) foarte bine

7. La explorarile de pe alte sectii/alta unitate sanitara ati fost insotit de:
a) personal sanitarb) apartinatori (membri de familie, prieteni, vecini)c) ati mers singur

8. Ati fost instruit asupra modului in care ar fi trebuit sa primiti medicamentele pe cale orala (tablete, pastile)?
a) da, intodeaunab) da, uneoric) nu, niciodata

9. Administrarea medicamentelor pe cale orala (tablete):
9.1 s-a facut sub supravegherea asistentei:
a) da, intodeaunab) da, uneoric) nu, niciodata
9.2 ati primit medicamentele pentru 1 zi de tratament:
a) toate o datab) impartite in prize

10. Medicamentele administrate in spital:
a) v-au fost administrate doar de spitalb) v-au fost cumoarate de familiec) ambele variante

11. In cazul in care medicamentele v-au fost cumparate de familie, care a fost procedura?
a) pe reteta simpla eliberata de medicul de spitalb) pe reteta eliberata de medicul de familie/specialist la recomandarea medicului din spital

12. Ati fost multumit de ingrijirile acordate:
12.1 in timpul zilei:
a) dab) nu
12.2 in timpul noptii:
a) dab) nu
12.3 sambata, duminica si sarbatorile legale:
a) dab) nu

13. Impresia dvs. generala si respecarea drepturilor dvs. ca pacient al spitalului:
a) nemultumitb) multumitc) foarte multumit

14. Daca ar fi necesar sa va reinternati, ati opta pentru acelasi spital sau ati recomanda spitalul altor persoane?
a) in mod cert dab) probabil ca dac) in mod categoric nud) nu se va mai intampla (de exemplu: pentru ca nu locuiesc in apropiere spitalului)

Observatii si sugestii referitoare la aspectele pozitive si/sau negative ale ingrijirilor medicale din timpul spitalizarii: